persoonlijke hotspot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ne maat van me heeft een 4s gekocht 32gb en als ik naar persoonlijke hotspot ga komt er het volgende op: configureer persoonlijke hotspot Om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
persoonlijke hotspot
Ne maat van me heeft een 4s gekocht 32gb en als ik naar persoonlijke hotspot ga komt er het volgende op:
configureer persoonlijke hotspot Om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren neemt u contact op met carrier. Hoe los je dit op? Zijn apn is ingesteld bij tethering: internet.proximus.be Wat wel is; als ik bij mij op instellingen klik zie ik meteen persoonlijke hotspot staan onder Wi-Fi, bij deze is da nie het geval. Bij mijne maat moet ik algemeen-netwerk gaan en daar staat persoonlijke hotpsot bij deze. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een gedacht?
|
|
||||
|
||||
De tethering blokkering is een keus van / ligt bij de provider. Die kan de blokkering dus ook opheffen. Vaak moet je dan wel extra betalen voor deze functie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dat nog nooit voorgehad zoiets en we zitten bij dezelfde provider, hebbe allebei data abo enz... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding persoonlijke hotspot valt snel weg | FSF | iPad algemeen | 4 | 10-04-13 20:07 |
Persoonlijke hotspot in iOS 5 | DeadRow94 | iPhone algemeen | 18 | 31-05-12 00:34 |
persoonlijke hotspot | Gadget700 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-05-11 07:51 |
|
|