geen 3g internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo misschien een domme vraag? heb een nieuwe 4s en heb een backup van de oude 3gs erop gezet .maar nu heb ik wel internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen 3g internet
Hallo misschien een domme vraag? heb een nieuwe 4s en heb een backup van de oude 3gs erop gezet .maar nu heb ik wel internet verbinding met Wi-Fi maar niet met het 3g netwerk van vodafoon.3g staat wel boven in de telefoon,heeft iemand dit ook eens mee gemaakt? b.vb.d.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de laatste tijd sowieso problemen met de 3G verbinding van Vodafone. Op de meeste plekken in Nederland is het gewoon niet aanwezig en/of switcht hij constant van GPRS naar 3G en andersom. Heel vervelend.
|
|
|||
|
|||
Is opgelost, Een keer aan en uit gezet.!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft | RonBruins | iPhone algemeen | 43 | 06-12-14 09:23 |
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch | Drinkyoghurt | Unlock | 0 | 17-11-10 17:52 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
wel of geen internet: geen 'beetje' | Michaelangelo | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-10-08 23:18 |
|
|