Sinds 6.1 foute datum in mail app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Het valt me op dat sinds iOS 6.1 in de mail app onderin het scherm een foute datum staat. Tijdens het ophalen van mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds 6.1 foute datum in mail app
Hoi,
Het valt me op dat sinds iOS 6.1 in de mail app onderin het scherm een foute datum staat. Tijdens het ophalen van mail staat onderin 'Zoeken naar e-mail...'. Wanneer de app klaar is staat er bij mij onderin 'Bijgewerkt 02-01-13 15:05' terwijl de mail wel netjes is opgehaald. Zijn er meer met dit probleem en hebben die een andere datum/tijd bij staan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier perfect. Updated 29/01/13 14:35
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen probleem.
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen problemen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook het geval. Er staat al enkele dagen na het bijwerken van Inkomende Mail (Alle ink.):
Bijgewerkt 18-01-13 12:03 Na herstarten en resetten: hetzelfde probleem. Maar het geldt niet voor alle postbussen die ik check. Hierbij komt dat "... Het zoeken naar email ..." ontzettend lang duurt. |
|
|||
|
|||
Ik heb het alleen met 'Alle Inkomende' Inbox? De afzonderlijke inboxen hebben dat probleem niet bij mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij doet dat er niet toe. Het probleem is zichtbaar in de 'Alle inkomende' mailbox wat ik met de anderen die het probleem ook hebben wilde vergelijken. Ik denk dat dit een bug in ios6.1 is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: "Alle Inkomende" is niet meer dan een verwijzing naar de afzonderlijke postbussen, een "slimme postbus" dus zoals Apple dat noemt. |
|
|||
|
|||
Dat snap ik, maar toch is het in zoverre anders dat die bug daar wel op treedt en niet in de afzonderlijke inboxen ... blijft vaag ...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sinds iOS6 problemen met G-Mail | wilvon | iPhone Apps | 7 | 23-09-12 13:22 |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
Exchange mail sinds gister niet werkend | deuxani | iPhone algemeen | 1 | 06-08-10 15:17 |
push-mail functie vervallen sinds 2.1 ? | mhoutman | iPhone algemeen | 0 | 14-09-08 19:56 |
Datum Mail en Text kloppen niet meer | madmark | Unlock [archief] | 27 | 21-04-08 20:38 |
|
|