locatievoorzieningen niet meer in te stellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het installeren van de update 6.1 kreeg ik een vraag of ik van locatievoorzieningen gebruik wou maken. Omdat dit met pravicy te maken heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
locatievoorzieningen niet meer in te stellen
Bij het installeren van de update 6.1 kreeg ik een vraag of ik van locatievoorzieningen
gebruik wou maken. Omdat dit met pravicy te maken heeft ben ik geneigd om dit met nee in te vullen omdat daar later op mijn gemak nog eens naar wil kijken. Nu blijkt dat de optie locatievoorzieningen in het geheel niet meer aan te zetten is. Dee optie is "grijs" dus niet mogelijk om aan of uit te zetten Stom stom kan mezelf wel voor de kop slaan Hoe krijg ik de optie locatie voorzieningen weer terug?? moet ik mijn iphone weer geheel opnieuw opzetten.... zeg me dat het niet waar is...... Help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook bij privacy staat het op "grijs" Zit er ergens dieper in het systeem nog een mogeljijkheid om locatievoorzieningen weer te activeren? Ik kijk elke keer weer, geloof het gewoon niet dat ik het niet meer kan aanzetten |
|
|||
|
|||
locatievoorzieningen GRIJS op 4S met 8.1
Helaas is de instelling bij locatievoorzieningen en bij beperkingen "grijs" dwz ik kan het niet aan of uit zetten
Ook bij privacy staat het op "grijs" Zit er ergens dieper in het systeem nog een mogeljijkheid om locatievoorzieningen weer te activeren? HARTELIJK dank!!! |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4 heeft hetzelfde na installeren via iCloud van iOs 7.1.2.
Herstellen (of hoe het heet) via iTunes is voor mij geen optie want mijn oude Powerbook heeft kuren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
locatievoorzieningen in ios 6 werkt niet meer | bertoes | Archief | 1 | 14-10-12 17:42 |
3GS Wi-Fi, locatievoorzieningen werken niet | Tomtje | Wi-Fi | 2 | 12-10-11 22:53 |
locatievoorzieningen werkt niet | Hannelore | iPhone algemeen | 3 | 23-08-11 22:45 |
Locatievoorzieningen in SBsettings wel aan niet in instellingen | jpmphone | iPhone algemeen | 0 | 28-07-10 13:26 |
|
|