iPhone 5 wifi router probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) neen hoor loool kwaad dat de WIFI 't slecht doet !!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
neen hoor loool kwaad dat de Wi-Fi 't slecht doet !!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ah OK! En als je kwaad bent schrijf je alles nog eens in Petrolengels? En dan ook nog in twee andere topics.
In dit topic, en andere over hetzelfde onderwerp, staan al zoveel tips dat het zeer moeilijk wordt om nog nieuwe te verzinnen. |
|
|||
|
|||
Ja er zijn teveel dingen én tips en uiteindelijk lijkt er niets te werken en kan je zelf het bos door de bomen niet meer zien
|
|
|||
|
|||
In jouw bos staan maar twee bomen:
1) Er is een hardwareprobleem en dan breng je die iPhone terug naar de winkel; 2) Er is een probleem met die Belgacom ADSL modem/router en dan bel je Belgacom op voor ondersteuning; Succes gewenst PS: Heb je nu zelf niet het gevoel dat je aan het spammen bent met dat Petrolengels in alle topics die over Wi-Fi gaan? |
|
|||
|
|||
Ik kan hem niet terug doen , want heb die dagelijks nodig voor de email opvolgen voor m'n werk en je krijgt geen vervang toestel knap lastig en je hebt alleen nog een nano sim En ja ik was dom dat mag je zeggen ik heb geen enkele garantie factuur of een aankoop bon als bewijs gezien ik met een onbekend persoon mijn oude iphone 4 ruilde miste een kleine opleg van mij !! gaat dus ook niet !! En Belgacom is totaal onbeleefd ze zeggen dat voor hun alles werkt op de lijn dus ik krijg geen support echt waar !!! dus ik zit nu met de rommel die maar gedeeltelijk werkt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb thuis ook slechte Wi-Fi ontvangst met mijn iPhone 5.
Ik zit bij Telenet (nieuw model router). Heeft iemand tips voor de instellingen van deze router, om de iPhone 5 een betere ontvangst te laten hebben? |
|
|||
|
|||
Ik bij Belgacom en na drie weken nog dlechte Wi-Fi op Iphone 5 ergerlijk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meet wel op verschillende plaatsen in huis. Als dat niet werkt proberen wij iets anders want ik weet absoluut zeker dat de nieuwe Telenet Docsis3+ modem/routers perfect werken met de iPhone 5 (op 2.4 en 5 Ghz). |
|
|||
|
|||
Wie helpt mij ? Snik
|
Labels |
ghz, iphone5, probleem, router, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router | Muracatun | Wi-Fi | 5 | 20-09-11 23:34 |
iPad2 (was: Wi-Fi router) | Playa | Koopinformatie Nederland | 14 | 21-04-11 22:13 |
Wi-Fi probleem met Belkin Router | frenske1973 | Wi-Fi | 0 | 23-06-10 22:30 |
Wi-Fi Problemen door router?!? | litmanen10 | Wi-Fi | 5 | 18-08-09 02:13 |
iphone 3g Wi-Fi als internet koppelen aan utp via een router? | thijsrietveld | Wi-Fi | 0 | 14-08-09 23:03 |
|
|