Kantelen uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclub, Ik heb een vraagje. Ik heb een iphone5 gewonnen maar ik weet niet hoe ik het kantelen kan uitschakelen. Als ik in bed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kantelen uitschakelen
Beste iphoneclub,
Ik heb een vraagje. Ik heb een iphone5 gewonnen maar ik weet niet hoe ik het kantelen kan uitschakelen. Als ik in bed lig kan ik niet eens fatsoenlijk internetten. Jullie feedback wordt gewaardeerd! Groetjes Jacob Laatst gewijzigd door XIII; 01-02-13 om 23:06. Reden: Opschonen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Home button 2 keer indrukken. Schuif naar rechts, en dan linkerkant het grijze blokje aanvinken. Nu staat hij vergrendeld en zie je rechtsboven een slotje staan.
|
|||
|
|||
Super! Ik wist niet dat dat zo makkelijk kon! iPhone bevalt tot nu toe zeer goed! Had eerste een Galaxy y
|
|
|||
|
|||
twee keer homeknop, de "start-balk" van Ios verschijnt, sleep over die balk naar rechts, en de mini muziekspeler verschijnt, links van de speler verschijnt een knop met een cirkel, druk erop en het is ok...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video kantelen op PC? | sanders | Muziek, foto & video | 5 | 24-10-12 18:41 |
iPhone kantelen | Astug | iPhone algemeen | 5 | 11-07-09 09:22 |
kantelen scherm | pacilootje | Archief | 3 | 11-05-09 00:00 |
Uitgebreide calculator? Kantelen! | annejan | Archief | 5 | 29-08-08 00:03 |
Iconen kantelen | fopflugel | iPhone algemeen | 9 | 31-01-08 20:14 |
|
|