iPhone kantelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik (bijvoorbeeld) race apps speel (zoals Real Racing) en ik hou mijn iPhone 3GS recht dan nog rij ik naar links toe. Normaal gezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS kantelen
Wanneer ik (bijvoorbeeld) race apps speel (zoals Real Racing) en ik hou mijn iPhone 3GS recht dan nog rij ik naar links toe. Normaal gezien zou je dan toch rechtdoor moeten rijden? Ik moet mijn iPhone iets naar rechts kantelen om rechtdoor te rijden en dit is zo voor alle race apps dus het ligt niet aan de apps.
Is er iets mis met mijn iPhone of is dit normaal? Laatst gewijzigd door Astug; 08-07-09 om 11:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bump bump bump
|
|
||||
|
||||
Als je je iPhone 100% horizontaal houdt zou je gewoon rechtdoor moeten gaan. Als dat bij jouw niet zo is, is er iets mis met jou iPhone. Ik raad je aan even naar een APR te gaan.
|
|
|||
|
|||
Sommige iPhones hebben een kleine afwijking in de accelometer.
|
|||
|
|||
Ik heb het al verschillende keren getest en ik hou hem echt wel 100% horizontaal. Wat is "APR"?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video kantelen op PC? | sanders | Muziek, foto & video | 5 | 24-10-12 18:41 |
kantelen scherm | pacilootje | Archief | 3 | 11-05-09 00:00 |
Uitgebreide calculator? Kantelen! | annejan | Archief | 5 | 29-08-08 00:03 |
Keyboard op iphone horizontaal kantelen | dirk18 | Archief | 1 | 10-04-08 13:09 |
Iconen kantelen | fopflugel | iPhone algemeen | 9 | 31-01-08 20:14 |
|
|