telfoon nummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem, ik heb een iphone 3g en er staan sim contacten op mijn simkaart maar als ik op import simcontacts klik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telfoon nummers
ik heb een probleem, ik heb een iphone 3g en er staan sim contacten op mijn simkaart maar als ik op import simcontacts klik dan importeerd hij de nummers niet.
(dit is niet de iphone die ik bij dit forum geregistreerd heb dus geen jailbreak) alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Over welke firmware hebben we het dan ? Ik meen mij te herinneren dat die optie niet goed werkte in 2.x firmware.
|
|
|||
|
|||
het gaat om de originele 3.0 firmware
|
|
||||
|
||||
Dat is al een andere zaak, ofwel ligt het aan de simkaart ofwel moet je eens even een restore uitvoeren. Je kan daar jammer genoeg verder weinig aan doen aangezien een restore de enige keuze is na dfu restore.
Uiteraard zou ik eerst even een andere simkaart proberen en kijken of het dan wel kan, zo ja weet je meteen waar het probleem zich voordoet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Her en der nummers | 22Roy | iTunes | 3 | 31-07-09 19:12 |
Iphone zit gedeeltijk vast in zijn telfoon gedeelte | westtheo | iPhone algemeen | 3 | 21-01-09 18:23 |
nummers kwijt! | rickberghuis | iPhone algemeen | 1 | 19-06-08 23:00 |
nummers overzetten | DrDecibel | Archief | 2 | 22-04-08 17:14 |
gsm nummers en vaste nummers | ronin | Archief | 3 | 06-11-07 02:20 |
|
|