Problemen Weer app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb al een gehele tijd last van een vervelende 'bug'. Mijn weer standaard weer app van Apple blijft namelijk maar steeds 26c aangeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen Weer app
Goedendag,
Ik heb al een gehele tijd last van een vervelende 'bug'. Mijn weer standaard weer app van Apple blijft namelijk maar steeds 26c aangeven als berichtgeving (zie foto, alleen dat blijft hangen). De rest van de app doet het wel, alleen wat je op de foto ziet blijft hangen. Ik heb al meerdere keren mijn iPhone herstelt via iTunes. Graag hulp, ik stoor me er mateloos aan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verwijder alle plaatsen uit je weer-app, vervolgens voeg je er 1 weer toe.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe zet je de badge aan bij de standaard app " weer" aan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2013 om 21:30 ---------- Staat ook uit.. Erg vreemd he? |
|
|||
|
|||
Ik vind wel weerwidget in instellingen > berichtgeving maar niet de app "weer"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geef eens een printscreen van de geopende app?
Kan je de app volledig verwijderen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is in ieder geval 1' warmer hier
Staat er misschien een jailbreak op je toestel? Daarom vroeg ik if je de app kon verwijderen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt hersteld zonder reservekopie terug te plaatsen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Succes. Misschien is dit wel een kleine en nutteloze easter egg bedoeld voor 6.2
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2013 om 01:19 ---------- Gefixt, dankjewel voor alle hulp. iPhone herstelt zonder kopie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ps Als je toch nog ooit een temperatuur badge wil kan je Celcius downloaden |
|
||||
|
||||
Ik heb überhaupt nog nooit een ° gezien op een badge
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|