apps weg na nieuwe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, heb een reservekopie gemaakt van mijn 4s. Nu heb ik een iPhone 5 aangeschaft en heb via itunes de reservekopie er weer opgezet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps weg na nieuwe iphone
Beste leden,
heb een reservekopie gemaakt van mijn 4s. Nu heb ik een iPhone 5 aangeschaft en heb via itunes de reservekopie er weer opgezet. Nu mis ik alleen alle apps. Ook in itunes niet te zien... We praten over mac gebruik.. Heb ik iets verkeerds gedaan? dank voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De apps die je in de App Store gekocht hebt zouden wel in iTunes moeten staan. Indien niet kan je die terug downloaden. |
|
|||
|
|||
nee was zonder jailbreak.
het lijkt er inderdaad op dat ze wel te downloaden zijn. Liefst had ik natuurlijk even gesynct via itunes, maar beter zo dan niets ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee mee eens, heb het vinkje van synchroniseer nieuwe apps auto wel aanstaan.
het vreemde is zelfs dat ze wel te rangschikken zijn, maar staan niet links dan in de lijst van sorteer op soort. Ze staan overigens ook niet in itunes zelf, dus onder het keuze menutje links in itunes. |
|
|||
|
|||
Hetgeen ik altijd doe omdat ik gewoon zeker wil zijn; ik maak screenshots van, gebeurd het dan toch zoals ik gister zelf ben tegen gekomen ik ook de apps kwijt was dan weet ik nu nog hoe ze gerangschikt stonden en welke apps het allemaal waren . Er kruipt wat werk in maar dat neem ik er graag bij.
hoe dat soms komt weet ik ook niet, ik denk we mss wel iets op een foute manier hebben gedaan maar soit; een app gekocht of aangeschaft is herdownloaden zoveel we willen. Bij de meeste apps en zelfs mijn noties die zitten allemaal in de clous ook, daardoor ben ik mijn notities en dergelijke niet kwijt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps op iPhone 3G ineens weg | Janet | iPhone algemeen | 3 | 16-01-13 18:33 |
iphone 4, apps weg na herstel | tasjake | iPhone algemeen | 1 | 20-07-12 16:20 |
Na update via Iphone zijn al mijn apps weg. | Mayo84 | iCloud | 1 | 11-07-12 14:11 |
Nieuwe PC, Apps weg | macamba | iPhone Apps | 3 | 31-08-09 11:20 |
|
|