GPS op Iphone 4 s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Grote vraag: ik gebruik Iphone met WIFI -> dus geen constante internetverbinding...kan je er dan GPS-app op zetten en doet die het dan ??? Of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS op Iphone 4 s
Grote vraag: ik gebruik Iphone met Wi-Fi -> dus geen constante internetverbinding...kan je er dan GPS-app op zetten en doet die het dan ??? Of heb je voor GPS voor bv geocachen een constant verbinding nodig?? Ik hoor het grag wat jullie ervaringen zijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
😩 GPS is eenrichtingsverkeer; je ontvangt alleen een signaal van de satelliet. Je iPhone 'weet' vervolgens waar je bent.
Dat is vervolgens helemaal gratis, en heb je geen internet voor nodig (mobiel of Wi-Fi) Over welke app gaat je vraag? |
|
|||
|
|||
ik wil graag geocachen, dus vroeg me af of je dat dan zo met de Iphone kunt doen.
Nu blijkt ook dat ik helemaal geen knop locatievoorzieningen heb...dus wel gek... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
locatievoorzieningen zit onder privacy ;-) |
|
|||
|
|||
Dank je idd locatiegegevens gevonden. Vraag van GPs is niet helemaal duidelijk, bedoel je dat het via Wi-Fi gaat.... Dat heb ik buiten toch niet.
|
|
||||
|
||||
Wat dacht je van Apple Maps? Die cacht je kaarten ook gewoon hoor
Ga maar even naar de locatie die je wilt opslaan, zoom in/uit and you're done. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar waarom gebruik je geen 3G, (in Belgie) heb je tegenwoordig vrij goedkope bundels (ik vermoed dus ook in NL) |
|
|||
|
|||
Men begint steeds meer data aan de bundels toe te voegen. Heb 1 giga gratis omdat ik een pack heb en nog eens een halve giga in mijn abo... Geraakt nooit op
|
Labels |
geocachen, gps, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gps | arjendj | iPhone algemeen | 1 | 08-04-10 20:32 |
GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone | jeremy14 | iPhone Navigatie | 107 | 31-08-09 00:54 |
Hardware: Iphone GPS | rikfrombelgium | iPhone Navigatie | 5 | 05-09-08 15:28 |
|
|