Mijn iPhone van macinabox.com discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond kwam mijn vader thuis met een mooi doosje: mijn iPhone 8GB. Firmware 1.1.1 Hij heeft hem in Zwolle opgehaald bij de heren van macinabox.com ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone van macinabox.com
Gisteravond kwam mijn vader thuis met een mooi doosje: mijn iPhone 8GB. Firmware 1.1.1 Hij heeft hem in Zwolle opgehaald bij de heren van macinabox.com en ter plekke cash betaald.
Unlocken ging prima, ik heb deze guide gevolgd: (Updated) Ultimate guide to unlock virgin iPhone 1.1.1 for free (for Mac) — winandmac.com Ik kan nu bellen / sms'en / youtube filmpjes kijken enz. met firmware 1.1.1 De iPhone bevalt echt heel erg goed, enige minpuntje is dat ik een adapter nodig heb voor mijn Sennheiser CX300 dopjes. Foto's: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens de kenners de beste oortelefoon Ultimate Buds
|
|
||||
|
||||
Mag ook wel voor het geld hehe
|
|
||||
|
||||
jah man niet normaal 150 euro voor oordopjes :S
|
||||
|
||||
dat iTunes store icoontje ontbreekt nog bij mij. Hopelijk heb ik het dit weekend ook.
|
|
||||
|
||||
en het nieuwe calculator icoontje peter
|
|
|||
|
|||
wat is nou makkelijker iphone 8 gb 1.1.1 Unlocken met Windows of MacOS X ?
|
||||
|
||||
ooja lol de calcutor icoontje is ook veranderd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar is er dan wel al 100% zekker voor Windows gebruikers dat het goed gaat ? en welk is dan het besten te gebruiken ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier graag on-topic verder over de ervaringen van AllStar met zijn iPhone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS | dennis33 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-10 01:00 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
Macinabox.com Topic | Laurensk | Archief | 94 | 23-11-07 15:44 |
|
|