Lijst software discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb 2 vraagjes voor jullie! - Ik kan installer.app niet updaten! Hij blijft hangen op downloading package. Ik heb een iPhone 1.1.1 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lijst software
Hallo! Ik heb 2 vraagjes voor jullie!
- Ik kan installer.app niet updaten! Hij blijft hangen op downloading package. Ik heb een iPhone 1.1.1 en wil installer.app updaten naar 3.0b4 - Is er ergens een lijst van de software die installer.app aanbied?? Zodat ik kan zien of dat het werkt op een 1.1.1 iPhone. Want ik wilde net summerboard eropzetten maar toen las ik hier net op tijd dat die van installer.app (2.11) het niet doet met 1.1.1 en dat je er zelf een moet downloaden. Is er dus niet ergens een lijst met software? dat zou wel handig zijn! Bedankt voor jullie hulp!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik begin me eigenlijk de toegevoegde waarde van Summerboard af te vragen.
Ik heb Summerboard "kado" gekregen van TouchFree volgens mij, maar sindsdien is de phone er niet bepaald stabieler op geworden. |
|
|||
|
|||
summerboard werkt perfect bij mij nu!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lijst met changes | kees_k | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-11 12:40 |
contactpersonen lijst leeg na update nieuwe software | missrossi46 | iPhone algemeen | 9 | 06-12-10 02:41 |
T-Mobile lijst Enschede | jappe1994 | Odido (T-Mobile) | 6 | 29-07-10 20:17 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
|
|