Themes maken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit de goede plek is voor deze vraag maar is er al programma om nieuwe themes te maken voor de iPhone? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Themes maken?
Ik weet niet of dit de goede plek is voor deze vraag maar is er al programma om nieuwe themes te maken voor de iPhone?
Of is er een makkelijke manier om ze op je iPhone te krijgen? Ik heb via iBrickr een aantal themes gedownload. Waar staan alle files van icoontjes etc zodat ik die eventueel kan aanpassen en terugzetten of hoe kan ik thema's toevoegen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor Summerboard staan de iconen in: var/root/Library/Summerboard/Themes
|
|
|||
|
|||
daar staan per Theme maar 3 bestanden.
1 dock 1 minidock en wallpaper Maar ik zou graag ook de icoontjes etc willen aanpassen. Hoe maak ik een complete set en hoe krijg ik die op mijn iPhone |
|
||||
|
||||
Als het goed is zit er nog een map in: Icons
Over hoe je een theme kan maken: https://forum.iculture.nl/iphon...eme-maken.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Themes | sannetjelief | Archief | 1 | 26-11-09 23:54 |
Hoe Themes zichtbaar maken in winterboard. | Storm68 | Archief | 2 | 12-10-09 22:01 |
zelf themes maken | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 28 | 31-12-08 11:57 |
themes | aladin | Archief | 1 | 04-09-08 14:43 |
themebuilder: summerboard themes maken op je iphone | drm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-05-08 19:09 |
|
|