iPhone start niet meer door cijferslot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik had een cijferslot op mijn iphone gezet.Maar die is een paar keer verkeert ingetoetst en nu doet mijn iphone raar en wil deels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone start niet meer door cijferslot
hallo ik had een cijferslot op mijn iphone gezet.Maar die is een paar keer verkeert ingetoetst en nu doet mijn iphone raar en wil deels niet meer opstarten of loopt vast
wie weet de oorzaak hiervan of heeft de oplossing dan hoor ik het graag mvg. Leo van Bruggen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan je iets specifieker zijn, bedoel je met deels opstarten dat hij ergens blijft hangen, en zo ja, waar blijft hij dan hangen?
|
|||
|
|||
iphone probleem
hij is geupdate toen ik hem op een andere pc aansloot en nou kan die soms op starten en als hij opstart duurt het heel lang en als je wat intoetst komt het pas naar een paar minuten op het scherm en uiteindelijk valt deze weer weg en staat de iphone weer uit
|
|
||||
|
||||
Apart probleem, hij is dus geupdate, maar is dus "unlockt" gebleven? Als je hem hebt geupdate, dan zou hij weer gelockt moeten zijn....
Vreemd, ik weet op dit moment een andere oplossing behalve proberen te restoren via ITunes... |
|
|||
|
|||
hij is geupdated en ook weer gelocked maar als ik hem nu aansluitop de computer geeft die niks aan van verbinding
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Houd de power knop en Home knop tegelijk in totdat het scherm zwart word, Laat dan de Power knop los, maar blijf de home knop ingedrukt houden tot dat je een driehoekje ziet met "connect to Itunes". Dan Itunes opstarten op de computer en dan de Iphone aansluiten op de USB kabel. Nu kan je als het goed is restoren.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer door... | lisette_vandermeij | iPhone algemeen | 0 | 23-06-10 10:55 |
Mijn Iphone start niet meer door | naturel00 | Archief | 1 | 22-12-08 12:22 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|