Iphone start niet meer door... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3G en hij is gejailbreaked. Ik heb nog de 3.0 firmware (durf niet te updaten, want ik ben een leek met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet meer door...
Ik heb een iphone 3G en hij is gejailbreaked. Ik heb nog de 3.0 firmware (durf niet te updaten, want ik ben een leek met jailbreaken) en sinds 2 dagen geeft hij constant de verkeerde tijd aan. 7 minuten vroeger...
Dus ik heb hard gereboot. En nu start de iphone niet meer door. Ik krijg het schermpje dat ik hem aan iTunes moet koppelen. Ik heb wel t-Mobile verbinding. Wat moet ik nu doen? Ik heb hem op mijn werk aan een "vreemde" itunes gehangen en sindsdien lijkt het alsof de tijd niet meer klopt. Gr. Lisette |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Mijn Iphone start niet meer door | naturel00 | Archief | 1 | 22-12-08 12:22 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
iPhone start niet meer door cijferslot | Leo van Bruggen | iPhone algemeen | 5 | 24-10-07 23:06 |
|
|