batterij percentage kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 4 32GB met versie 6.1 zijn batterij percentage werkt niet meer. Als mijn iphone aanligt blijft het percentage op bv 65% staan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij percentage kapot
Hallo,
Mijn iphone 4 32GB met versie 6.1 zijn batterij percentage werkt niet meer. Als mijn iphone aanligt blijft het percentage op bv 65% staan, ik moet hem telkens aan en afleggen en dan toont hij het juiste percentage maar dat blijft ook terug staan op dan bv 55%. Dit is niet het enige probleem, als mijn iphone uitvalt als hij plat is kan ik hem niet een klein beetje bijladen, bv 20%. Want als ik hem dan uit de lader trek valt hij uit en kan ik hem niet meer opstarten. Hij moet dus telkens bijna volledig opgeladen worden. Heb hem al eens hersteld in itunes maar het probleem blijft... Kan iemand mij helpen? MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een harde reset. Sleepknop en homeknop tegelijk ingedrukt houden totdat apple icoontje verschijnt. Nu wordt ook de baterij gecalibreerd. Daarna via stopkontakt laden en bij 100% nog zeker een half extra laten doorladen.
Laat even weten of dit helpt Succes
|
|||
|
|||
Bedankt maar het probleem is nog niet opgelost, zijn er nog mogelijkheden?
|
|
|||
|
|||
Batterij percentage tonen een tijdje uitzetten ( een dag of zo) en dan terug aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Batterij percentage | Vino123 | Jailbreak | 4 | 30-06-11 17:23 |
Alle iDevices: Batterij percentage | gufra | Jailbreak | 6 | 14-03-11 22:08 |
batterij in percentage | diegie | iPhone Apps | 1 | 10-06-09 13:03 |
[Cydia] Batterij Percentage | Gkidstyle | Archief | 1 | 06-05-09 23:32 |
|
|