Hoe moet ik de Iphone 4s IOS 6.0.1 activeren zonder sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4S gekocht en daar zit een factorylock op nu schijnt er een trucje te zijn om om de iphone te activeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe moet ik de Iphone 4s IOS 6.0.1 activeren zonder sim
Ik heb een Iphone 4S gekocht en daar zit een factorylock op nu schijnt er een trucje te zijn om om de iphone te activeren en in ieder geval op het homescherm te komen. Wie weet waar ik die truck kan vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je op het rondje drukt met de i op het scherm met de letters IOS6 dan kan ik de provider checken voor je.
redsn0w werkt alleen voor de 4 en lager. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herstelt, hoe moet ik het activeren?(zonder simkaart) | Gul25 | iPhone algemeen | 2 | 24-11-12 09:37 |
iPhone: Hoe iPhone 1 te activeren zonder SIM? | Cenobyte | Jailbreak | 4 | 30-11-11 17:44 |
iPhone: Iphone 4 Activeren zonder SIM | Kymela | Jailbreak | 0 | 23-12-10 17:34 |
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" | Mafketel | iPhone algemeen | 6 | 07-07-10 16:30 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
|
|