Hoe iPhone 1 te activeren zonder SIM? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog steeds een ouwe iPhone 1 in de schuif liggen waarvan het onderste deel van het scherm niet meer werkt qua aanraken. Slide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe iPhone 1 te activeren zonder SIM?
Ik heb nog steeds een ouwe iPhone 1 in de schuif liggen waarvan het onderste deel van het scherm niet meer werkt qua aanraken. Slide to unlock werkt dus niet, maar de iPhone zit ook in het "iTunes logo" scherm. Graag zou ik deze iPhone nog willen gebruiken als mp3 speler in de auto (waarvoor ik dan geen schermfuncties nodig heb).
Hoe kan ik deze iPhone activeren zonder SIM kaart? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan niet!
Gewoon proberen met een oude simkaart of gewoon je huidige simkaart |
|
|||
|
|||
of jailbreaken en activeren
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lukt het niet met redsn0w?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone activeren zonder officiele sim | lentzie | Jailbreak | 18 | 16-09-11 13:24 |
iPhone: Iphone 4 Activeren zonder SIM | Kymela | Jailbreak | 0 | 23-12-10 17:34 |
iPhone: iPhone 2G 3.1.3 activeren zonder orignele sim | pakoboy | Jailbreak | 1 | 03-10-10 00:43 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
iPhone activeren zonder originele sim | LEXY | Archief | 1 | 16-01-09 22:29 |
|
|