Start niet meer op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de ipod touch voor mijn vriendin 'gewiped' via het instellingen menu, Nu blijft de ipod op het apple logotje hangen en wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Start niet meer op
Hallo,
Ik heb de ipod touch voor mijn vriendin 'gewiped' via het instellingen menu, Nu blijft de ipod op het apple logotje hangen en wil hij niet meer opstarten, ook niet als ik met de home + aan/uit knop samen doe. Hoe kan ik dit verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
stond er een jailbreak op ?
zoja in dfu zetten en herstellen |
|
|||
|
|||
Ja, er stond een jailbreak op,
Hoe bedoel je ' in dfu zetten en herstellen'? |
|
|||
|
|||
Als er een jailbreak opstaat kan je niet in instellingen klikken herstel en wis deze Iphone/iPod dan blijft hij op Apple logo hangen
Dfu modus is modus van Iphone zodat je hem kan herstellen. Dan kan je laatste software erop zetten en dan werkt hij terug |
|
|||
|
|||
Als ik hem probeer in dfu te zetten, als hij dan uitvalt als ik home en power indruk, en dan laat ik power los, maar dan komt hij op dat logotje dat hij moet worden opgeladen, maar hij zit al dagen aan de pc gekoppelt,.....
Ik krijg hem niet goed in dfu mode |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer | zorphion | iPad algemeen | 4 | 06-12-10 02:22 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|