filmpje van iphone 5 naar ipad 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een filmpje maak met mijn iphone 5, verschijnt deze niet via icloud automatisch op mijn ipad. Foto's wel. Hoe kan ik zorgen dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
filmpje van iphone 5 naar ipad 4
Als ik een filmpje maak met mijn iphone 5, verschijnt deze niet via icloud automatisch op mijn ipad. Foto's wel. Hoe kan ik zorgen dan mijn filmjes, gemaakt met mijn iphone 5 ook via icloud worden gesynchroniseerd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is niet mogelijk. Fotostream ondersteunt alleen foto's, geen video's.
Je zult moeten syncen via de computer. |
|
|||
|
|||
In de app store is er een app : transfer (blauw icoontje)
Die op beide zetten en je kan je filmpjes en foto`s zonder computer doorsturen. je kan ze ook via de app naar je pc sturen, zonder itunes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sony filmpje overzetten naar iPad | Schaef | iPad algemeen | 2 | 24-07-12 22:26 |
Filmpje sturen naar android toestel | micaro84 | iPhone algemeen | 5 | 23-07-12 11:22 |
Filmpje van iPhone naar iPad zetten?? | Yuma16 | iPhone algemeen | 3 | 16-03-12 09:07 |
Foto: Portrait filmpje naar DVD 16:9 | daktus | Muziek, foto & video | 1 | 22-02-11 10:42 |
|
|