iphone 4 met abbonement aanchaffen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Even jullie mening graag op de iphone 4 aanbieding bij hollandsnieuwe. Ik wil deze voor me dochter aanschaffen. hollandsnieuwe Alvast bedankt voor de reacties....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 met abbonement aanchaffen.
Hoi
Even jullie mening graag op de iphone 4 aanbieding bij hollandsnieuwe. Ik wil deze voor me dochter aanschaffen. hollandsnieuwe Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hoi wat wil je ijgenlijk weten ???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat ik wil weten of het nog verstanding is om met een iphone 4 , een abbonemnt van 2 jaar aan te gaan
Komt neer op 25€ voor 24mnd 16€ per mnd voor de iphone 9€ voor de abbo 275 min/sms/mb |
|
||||
|
||||
ik denk dat je beter uit bent met een goei tweedehads iphone 4 16 gb voor 250 euro en je koopt een goed sim onlij met mb en 150 bel minuten voor 10 euro ben je veel beter af gr
|
|
|||
|
|||
Ik heb net eindelijk de link aan de praat gekregen....
Zeker niet doen!!!! Zoals Anske12345 al zegt, koop een simlock vrij toestel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone abbonement | Sofie123 | Mobile Vikings | 18 | 02-01-13 18:52 |
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement | gsscott | Koopinformatie Nederland | 334 | 21-10-10 19:52 |
over je Iphone abbonement gaan | wesselh | Odido (T-Mobile) | 9 | 21-10-08 15:25 |
Onduidelijkheid abbonement iPhone 3G | Chrissie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-09-08 15:28 |
|
|