Update failed 2 iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik krijg sinds twee dagen plots een zwart scherm met de boodschap update failed 2. Daaronder de knoppen annuleer en accepteer. Links boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update failed 2 iPhone 4S
Beste allen,
Ik krijg sinds twee dagen plots een zwart scherm met de boodschap update failed 2. Daaronder de knoppen annuleer en accepteer. Links boven in de hoek een play knop. Weet iemand wat dit is?? Google brengt niet veel raad... Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je geprobeerd een iOS 6 update te doen met de iPhone aan een stroombron en dan na een tijdje de stroombron verwijderd (of zoiets)?
|
|
|||
|
|||
Is raar, zit op skireis en plots dat scherm. Geen update gedaan... Wel op Wi-Fi in hotel, maar boodschap komt ook indien er geen Wi-Fi aanstaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer in Instellingen -> Algemeen om de update nog eens te downloaden over Wi-Fi. Als er Installeer verschijnt is de download klaar (en ben je wat geheugen kwijt). Installeren kan je eventueel later nog. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat de update nooit automatisch wordt gedownload ? Ik heb alleszins gewacht om de laatste software update 6.1 te downloaden ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus best nu de update downloaden maar niet installeren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar ben al blij dat het geen crashen is van de iPhone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
channel1 op iphone failed | denniss90 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 15-04-12 15:01 |
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed | hezzens | Jailbreak | 19 | 28-08-11 12:35 |
iPhone: HELP!! Iphone wordt niet herkend na failed update | Famous4 | Jailbreak | 33 | 25-05-09 14:38 |
iPhone & Web'n'walk failed | RottenKid | Odido (T-Mobile) | 5 | 15-04-09 22:26 |
Update probleem- foutmelding Package download failed! | jkl | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-04-08 22:11 |
|
|