ontgrendel naam veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wil graag me ontgrendelings naam veranderen ik heb wel dingen gevonden maar das allemaal ingewikkeld of je moet je iphone jailbreaken 1. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ontgrendel naam veranderen
hallo,
ik wil graag me ontgrendelings naam veranderen ik heb wel dingen gevonden maar das allemaal ingewikkeld of je moet je iphone jailbreaken 1. ik vertrouw jailbreak niet zo want op me ipod is het vaak niet gelukt en straks gebeurt er wel wat mee 2. ik lease me iphone bij KPN dus weet iemand of dit ook makkelijker kan ? ik heb namelijk niet zo veel verstand van de iphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is een "ontgrendelingsnaam"?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat jij bedoelt de tekst die in de slider staat om de telefoon te ontgrendelen. Zo ja dan kan je dit niet veranderen tenzij je jailbreakt. Als je een goede backup maakt dan kan er weinig misgaan bij het jailbreaken hoor. Zorg alleen wel dat je de goede software gebruikt voor jouw specifieke apparaat.
|
|
|||
|
|||
ja die bedoel ik idd tja ik heb geen verstand van hoe ik dat moet doen en aangezien ik bang ben dat ik straks iets verkeerds doe en als dat zo is heb ik natuurlijk een probleem omdat het jailbreaken wel illegaal is
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Download hier het programma om te jailbreaken: http://evasi0n.com
1. Hang je iPhone aan het infuus en maak een reservekopie in iTunes (niet iCloud). 2. Herstel naar 6.1. Reservekopie niet terugplaatsen. 3. Jailbreaken. 4. Plaats nu reservekopie terug via het menu. Gebruik de zoekfunctie van het forum en kijk rond in het jailbreak subforum voor meer informatie over tweaks die je kunt installeren en voor het geval je vragen / problemen hebt. |
Labels |
ontgrendelen iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 299 | 24-01-12 01:02 |
Ontgrendel naam | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 4 | 28-02-11 13:28 |
Ontgrendel scherm veranderen | fedor07 | iPhone algemeen | 1 | 23-05-09 14:23 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Naam veranderen? | Nazz | iPhone algemeen | 1 | 03-04-08 21:47 |
|
|