apple logo bij mail, sms en installer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag op een of andere site dat ze apple logo's hebben ipv gewoon rondjes met nummertjes als je nieuwe mail, sms of installer updates ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
apple logo bij mail, sms en installer
Ik zag op een of andere site dat ze apple logo's hebben ipv gewoon rondjes met nummertjes als je nieuwe mail, sms of installer updates hebt.
Weet iemand of dat customize is of dat je het ook in een repo kan vinden??? Dit bedoel ik dus: bron: http://www.kankon.org/blog/
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zullen wel gewoon badges zijn uit customize
|
||||
|
||||
Ok, ik hoop het niet, maar ja...
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je, je hoopt het niet? Dat is net het makkelijkste... Je gooit die badges in de badges folder en je selecteert ze ff met Customize. Waarschijnlijk zijn die badges ook gewoon te downloaden via installer, aan jouw om de source te vinden natuurlijk.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik vind die appeltjes eerlijk gezegd echt niet mooi afgewerkt
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone 2G Blijft bij apple logo hangen | freekz | iPhone algemeen | 2 | 29-03-10 16:07 |
Apple logo blijft hangen bij opstarten | Levio | iPhone algemeen | 16 | 24-11-09 19:52 |
Iphone blijft hangen bij Apple logo | Larsvanegmond | Archief | 1 | 24-11-09 19:40 |
iPhone blijft hangen bij apple logo! | sneezy1991 | iPhone algemeen | 0 | 23-08-08 07:50 |
|
|