iPhone blijft hangen bij apple logo! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn iPhone hersteld. Deze had ik gekozen: Wis inhoud en herstel instellingen ofzoiets. Herstel was klaar alleen nou wil mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft hangen bij apple logo!
Hallo,
Ik heb gisteren mijn iPhone hersteld. Deze had ik gekozen: Wis inhoud en herstel instellingen ofzoiets. Herstel was klaar alleen nou wil mijn iPhone niet meer aan! Hij blijft maar hangen bij het apple logo'tje. Ik heb hem al een paar keer opnieuw opgestart maar dit helpt helemaal niet. Ik hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen? Grtz Shirley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplossing iPhone blijft hangen bij Apple logo! | crunch81 | iPhone algemeen | 38 | 23-11-14 12:34 |
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen | Gerbert | iPhone algemeen | 33 | 15-05-10 01:23 |
Iphone 2G Blijft bij apple logo hangen | freekz | iPhone algemeen | 2 | 29-03-10 16:07 |
Iphone blijft hangen bij Apple logo | Larsvanegmond | Archief | 1 | 24-11-09 19:40 |
iPhone blijft hangen bij apple logo | edward007 | Unlock [archief] | 8 | 30-11-07 19:26 |
|
|