Batterij vervangen nog steeds probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me batterij laten vervangen omdat me iPhone vaak uitviel, en het helpt niet veel? Hij viel net weer uit. Wat is er aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij vervangen nog steeds probleem
Heb me batterij laten vervangen omdat me iPhone vaak uitviel, en het helpt niet veel? Hij viel net weer uit. Wat is er aan de hand, en wat kan ik doen?
Alvast bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Terug naar de reparateur. Kennelijk is de oorzaak van het uitvallen een andere dan een slechte batterij.
Met een nieuwe batterij zit je natuurlijk weer meteen gebakken, voor de komende jaren. Maar ik zou toch een soort coulance onderhandelen voor de nu volgende reparatie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beetje onduidelijk getypt maargoed.. |
|
||||
|
||||
Wat voor opdracht heb jij die reparateur gegeven?
Simpelweg accu vervangen of heb jij een klacht omschreven en hij heeft geadviseerd om de batterij te vervangen? Is namelijk in het vervolg traject een heel verschil.....
|
|||
|
|||
Ik heb gezegd: ''Mijn iPhone valt vaak uit het niets uit en gaat dan ook niet meer aan, wat moet eraan gedaan worden?'' Waarop hij reageerde dat de accu moest worden vervangen.
|
|
||||
|
||||
Dan gewoon terug gaan en zeggen dat het probleem nog steeds aanwezig is.
|
|
|||
|
|||
Heb overigens 6 maanden garantie op die 'accu' maar heb geen bonnetje of iets gekregen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 13:46 ---------- Van te voren ff bellen kan ook toch? Is namelijk een eindje rijden en als het een Nee is kan ik weer terug. Heb ik er recht op of hangt het van hun af of ze het doen of niet? Als ze het niet willen doen dat ik er werk van kan maken zeg maar. |
|
||||
|
||||
Voor een accu is dat een standaard termijn. Is het wel een echte shop of is het een hobby'ist die repareert?
Het zal wel uit draaien op dat hij claimt dat er naast de accu nog een ander probleem is en dat dit extra geld gaat kosten. |
|
|||
|
|||
Het is wel een echte winkel in de buurt van het centrum. Maar dan weet ik die kosten vooraf niet, toch? En nog iets.. ze hebben mijn achterkantje vervangen, en als ik een foto maak met flits zit er een blauwe waas op de foto, kan ik de schuld hiervan ook aan hun geven??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 14:06 ---------- Grappig, ik heb dit topic net geopend omdat hij uit was gevallen, hij ligt aan de oplader nu ookal is die 100%, en als ik hem eruit haal valt ie meteen uit.. ?!?! Kan hem niet eens aan de computer koppelen om hem te resetten of iets.. |
|
||||
|
||||
Ja lijkt me dat dit zeker aan hun kan worden toegeschreven.
|
|
|||
|
|||
Dit is wel belachelijk heb gevraagd of ze rekening willen houden met het batterij nummer dat dezelfde erin gaat ja dat zouden ze doen, nu doet ie dus gewoon niks meer..
Dit staat er op de site: 'Is uw iphone 4s batterij zeer snel leeg, valt soms uit en u kunt hem niet meer opladen? Binnen 10 minuten klaar met onze snelle smartphone service.' Niet dus. |
|
||||
|
||||
Excuus voor de verwarring.
Vergelijk het met een probleem (bijv hij remt slecht) met je auto. En de garage zegt; het probleem is verholpen, uw remblokken zijn vernieuwd. Als de auto daarna nog steeds slecht remt, ga je terug. probleem niet verholpen. Je mag van de garage dan wat coulance verwachten, omdat zij het probleem niet opgelost hebben. Blijkt vervolgens dat bijv de hoofdcilinder van de rem installatie lek is, dan hoef je niet te verwachten dat de garage die helemaal gratis vervangt. Maar omdat je 'voor niets' (je hebt er natuurlijk altijd wel wat aan) nieuwe remblokken hebt gekregen, heb je extra onnodige kosten gemaakt, omdat de garage de oorzaak van het probleem niet in een keer kundig heeft vast kunnen stellen. Zo ook met je iPhone, je gaat immers naar een reperateur om deskundig advies. Als je zelf wist dat het de batterij moest zijn (en stel je hebt gezegd 'wil je de batterij vervangen') dan gaat dit verhaal natuurlijk niet op. Wat @FridgeNL zegt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien kunnen we dat in dit geval ook doen en eens in de Diagnostics gaan kijken of daar niets staat over de reden van het probleem |
|
||||
|
||||
Hèhè, scherp, @Timosha Hoewel in de automotive dit vaak juist een extra probleem is (men 'kijkt' niet meer naar de techniek en de auto, maar goed dat is off topic)
|
|
|||
|
|||
Hier kan ik niks vinden (Bij Diagnose en gebruik) hoewel dat bij de vorige batterij wel was, dan stonden er die meldingen van rev_ ofzoiets, ben de melding kwijt maar dat was dat de iPhone te weinig kracht had om te booten ofzoiets.
|
|
|||
|
|||
Als je die iPhone met iTunes gesynchroniseerd hebt dan staan die foutboodschappen in de OS X console. In dat geval ben je die dus niet kwijt.
|
|
|||
|
|||
Oke, maar die heb ik verder niet nodig nu toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha oke, heb geen idee waar die staan en de iPhone is bezig met herstellen (Heb hem aan de USB-poort op de achterkant van me Mac gehangen, daar ging hij wel aan).
|
|
|||
|
|||
Net gebeld, gesprek ging als volgt:
Ik: Ik heb vrijdag bij jullie mijn iPhone laten repareren omdat hij steeds uit viel, en toen hebben jullie er een nieuwe accu in gestopt, maar hij valt nog steeds uit. Hij: Dan is er waarschijnlijk wat anders aan de hand, dat moeten we ff kijken Ik: Wat kost dat dan? Hij: Dat weet ik niet Ik: Oke, en ik had ook me achterkantje laten vervangen maar er zit nu, als ik een foto maak met flits, een blauwe waas op de foto? Hij: Misschien dat er vergeten is een stickertje af te halen of iets, moet ik even naar kijken Ik: Oke isgoed dan kom ik snel langs. Ga ik nu weer moeten betalen? Schrok al van de prijs van die accu en back cover.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelf batterij vervangen? | gossa | iPhone algemeen | 16 | 07-02-15 15:11 |
Iphone 4S 32GB Zwart - nog steeds batterij problemen of al verholpen? | Muhtar01 | iPhone algemeen | 2 | 03-05-12 16:38 |
Batterij laten vervangen? | Melle123 | iPhone algemeen | 4 | 18-02-10 12:01 |
Zwakke batterij --> vervangen? | debilio | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 02:19 |
|
|