Batterij laten vervangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPod touch 2G. Doe er elke dag veel mee maar de batterij gaat steeds sneller leeg merk ik. Ik zou deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Batterij laten vervangen?
Hallo,
Ik heb een iPod touch 2G. Doe er elke dag veel mee maar de batterij gaat steeds sneller leeg merk ik. Ik zou deze graag willen laten vervangen. Weet iemand waar dat kan? Heb internet afgezocht.. maar geen een bedrijf die batterijen vervangt van de 2e generatie.... Iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je geen batt kopen en zelf vervangen. Op youtube zullen er vast wel filmpjes zijn die je laat zien hoe het moet.
|
|
|||
|
|||
Apple - Batterijen - Vervanging
Gewoon bij een Apple Serviceprovider dus en dat zal je normaal 79euro kosten voor de batterij. |
|
|||
|
|||
phonepalace
Citaat:
ik kan voor jou doen |
|
||||
|
||||
meen je dat?
Heb je een bedrijf? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi chip 3g laten vervangen. | Loekieloek | Wi-Fi | 19 | 28-04-12 22:10 |
Iphone 3G batterij vervangen | bluecola | iPhone algemeen | 5 | 30-12-10 22:50 |
Vervangen batterij Iphone 3g 16g | landen1970 | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 20:09 |
Advies backcover / achterkant laten vervangen? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 28-07-10 15:31 |
Zwakke batterij --> vervangen? | debilio | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 02:19 |
|
|