Msn vergrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds dinsdag mijn iPhone alleen myn probleem is is dat als ik mijn iPhone vergrendel of naar het menuschrem ga ik gelijk offline ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Msn vergrendelen
Ik heb sinds dinsdag mijn iPhone alleen myn probleem is is dat als ik mijn iPhone vergrendel of naar het menuschrem ga ik gelijk offline ga bij msn.
Hoe kan ik het oplossen dat ik in alle tijd online blijf bij msn, op mijn vorige Blackberry curve 8900 bleef ik wel altyd online ook als ik wat ondertussen ging doen zoals muziek luisteren ofzo. X |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Insomnia downloaden uit Cydia.
|
|
||||
|
||||
Of IM+ uit de App Store. Deze heeft de mogelijkheid om 24u lang online te blijven en je met push meldingen te geven wanneer je een bericht krijgt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone blijft hangen na vergrendelen | Ptr1991 | iPhone algemeen | 2 | 14-07-10 18:52 |
App: berichten vergrendelen? | ikbenhet6 | iPhone Apps | 2 | 29-06-10 16:56 |
vergrendelen van de Iphone | CharlieCharlo | iPhone algemeen | 6 | 03-01-10 22:15 |
Applicaties stoppen bij vergrendelen | rolands | iPhone algemeen | 3 | 28-06-09 12:27 |
Vergrendelen Iphone | john wings | iPhone algemeen | 6 | 11-05-09 20:45 |
|
|