intern geheugen iphone kopiėren naar ander iPhone met Diskaid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 2g en ik zou graag alles willen kopiėren(backup) naar een andere iPhone 2g kan ik met diskaid het intern geheugen(dus alles) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
intern geheugen iphone kopiėren naar ander iPhone met Diskaid
Ik heb een iPhone 2g en ik zou graag alles willen kopiėren(backup) naar een andere iPhone 2g
kan ik met diskaid het intern geheugen(dus alles) kopieren naar een andere iPhone? of zal de iPhone niet meer willen werken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb eens gelezen op de iphone wiki dat je via SSH wel een backup kunt maken (mits veel moeite), maar het restoren werkte nog niet perfect. Ik denk dat je best alles manueel backupt. Je zoekt waar je contacten staan, kopieert dat bestand, zelfde met notities,...
Waarom doe je het overigens niet gewoon met iTunes? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek met extensie .mp3 kopiėren naar iphone | robe | Muziek, foto & video | 0 | 23-09-10 23:13 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
adresboekgegevens iphone kopieren naar PC | peerkepizza | Archief | 2 | 11-09-09 12:11 |
intern geheugen steeds kleiner na jailbreak | adam1411 | Archief | 2 | 23-09-08 14:25 |
|
|