Mail: Hoe kan ik zodanig hotmail acc. instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Heb een klein probleempje, hoe kan ik zodanig hotmail acc mail instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien met inc push?,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Beste forumleden,
Heb een klein probleempje, hoe kan ik zodanig hotmail acc mail instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien met inc push?, |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dan ga je Hotmail moeten instellen als IMAP/Exchange (denk ik)
![]() Setting up IMAP settings for hotmail account on Iphone and android | A little here and a little there |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Ja nou, k heb 't via hotmail exchance gedaan, maar kan mijn ÍNBOX niet laden, alleen recente berichten ![]() Je hoort 't zo. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Hmm... Had dit al gedaan, via de microsoft exchange , maar 't punt is, dat ik alleen mijn recente mails kan inlezen , niet mijn mail (inbox ) van 4/5 weken geleden, |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
daar, bij het onderdeel e-mail, staat toon, en daar kan je het aantal recente berichten selecteren. |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Week Calendar, hoe kan het inzien en bewerken op mijn pc | MichaelaPostma | iPhone Apps | 1 | 10-02-13 17:43 |
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet | markyvonne | iPhone algemeen | 2 | 09-01-11 16:48 |
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen | kriss-one | iPhone algemeen | 1 | 24-07-09 19:23 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|