Mail: Hoe kan ik zodanig hotmail acc. instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Heb een klein probleempje, hoe kan ik zodanig hotmail acc mail instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien met inc push?,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail: Hoe kan ik zodanig hotmail acc. instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien?
Beste forumleden,
Heb een klein probleempje, hoe kan ik zodanig hotmail acc mail instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien met inc push?, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan ga je Hotmail moeten instellen als IMAP/Exchange (denk ik)
Setting up IMAP settings for hotmail account on Iphone and android | A little here and a little there |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja nou, k heb 't via hotmail exchance gedaan, maar kan mijn ÍNBOX niet laden, alleen recente berichten, zal jou techniek is proberen. Je hoort 't zo. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hmm... Had dit al gedaan, via de microsoft exchange , maar 't punt is, dat ik alleen mijn recente mails kan inlezen , niet mijn mail (inbox ) van 4/5 weken geleden, |
|
|||
|
|||
Citaat:
daar, bij het onderdeel e-mail, staat toon, en daar kan je het aantal recente berichten selecteren. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Week Calendar, hoe kan het inzien en bewerken op mijn pc | MichaelaPostma | iPhone Apps | 1 | 10-02-13 17:43 |
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet | markyvonne | iPhone algemeen | 2 | 09-01-11 16:48 |
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen | kriss-one | iPhone algemeen | 1 | 24-07-09 19:23 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|