Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben een nieuwe iphone gebruiker en heb een iphone 3g hier heb ik ook een internet en data cobtract bij. nou wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet
hallo,
ik ben een nieuwe iphone gebruiker en heb een iphone 3g hier heb ik ook een internet en data cobtract bij. nou wil ik hem zo instellen dat hij continu op internet is dus als iemand mij een mail of whats app bericht stuurt f=dat hij direct binnen komt. ik heb een Iphone 3G met jealbreak en sofware versie 3.1.3 en modem filmware 06.15.00 hopelijk kan iemand mij helpen. gr mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apn setting instellen. Settings - General - Network - data Je moet dan de gegevens die voor jou provider gelden invoeren
|
||||
|
||||
Je iPhone heeft standaard al continue een internetverbinding...
Als je mail meteen wilt ontvangen zul je push mail (ipv fetch/handmatig) moeten gebruiken. Dat kan bijvoorbeeld met Gmail en Hotmail. Zoek maar even op dit forum.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Help. Hoe krijg ik internet op mijn iphone | Frank Nusteen | Overige providers Nederland | 1 | 15-04-08 22:24 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|