//

Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet

Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben een nieuwe iphone gebruiker en heb een iphone 3g hier heb ik ook een internet en data cobtract bij. nou wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-11, 13:21
markyvonne markyvonne is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet

hallo,


ik ben een nieuwe iphone gebruiker en heb een iphone 3g hier heb ik ook een internet en data cobtract bij.

nou wil ik hem zo instellen dat hij continu op internet is dus als iemand mij een mail of whats app bericht stuurt f=dat hij direct binnen komt.

ik heb een Iphone 3G met jealbreak en sofware versie 3.1.3 en modem filmware 06.15.00

hopelijk kan iemand mij helpen.


gr

mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-11, 16:48
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Apn setting instellen. Settings - General - Network - data Je moet dan de gegevens die voor jou provider gelden invoeren
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
  #3  
Oud 09-01-11, 16:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Je iPhone heeft standaard al continue een internetverbinding...

Als je mail meteen wilt ontvangen zul je push mail (ipv fetch/handmatig) moeten gebruiken. Dat kan bijvoorbeeld met Gmail en Hotmail. Zoek maar even op dit forum.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? Iphonegebruiker554 Unlock 9 04-03-11 20:27
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Help. Hoe krijg ik internet op mijn iphone Frank Nusteen Overige providers Nederland 1 15-04-08 22:24
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.