java.lang.classcastexception in safari op iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Na de update naar ios 6.1 van 6.0.1 van m'n iphone 4 krijg ik te maken met de volgende foutmelding op een webpagina ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
java.lang.classcastexception in safari op iphone 4
Hallo iedereen
Na de update naar ios 6.1 van 6.0.1 van m'n iphone 4 krijg ik te maken met de volgende foutmelding op een webpagina die ik met safari open: "java.lang.classcastexception please try to reload this page, if all fail, please contact site administrator" Het vreemde is dat ik nooit geen problemen heb gehad om die website weer te geven totdat ik updatete naar ios 6.1. Ik heb al verschillende keren hersteld, telkens met hetzelfde resultaat. Vrienden met dezelfde gsm hebben echter geen problemen met het weergeven van de site. Enige idee wat er hier scheelt en wat ik eraan kan doen om dit te verhelpen? Alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ondertussen de oplossing gevonden, blijkbaar (hoe het kan, geen idee) zat er in de versie van 6.1 die ik gedownload heb een bug ofzo dat die foutmelding teweeg bracht. Ondertussen die versie verwijderd, opnieuw gedownload en geïnstalleerd en nu werkt ie terug normaal.
|
Labels |
ios6.1, iphone, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Java op de iPhone?! | Bomans | iPhone algemeen | 2 | 17-03-11 12:59 |
java op de iphone/ipad | thasjosjo | iPad Apps | 2 | 08-02-11 22:04 |
Java Iphone ? | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-02-09 00:05 |
Java voor Safari | NielsZwolle | iPhone Apps | 7 | 22-10-08 16:51 |
iPhone A8+ geen java??? | tamer | Archief | 3 | 28-04-08 17:32 |
|
|