Bluetooth maakt geen connectie meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week wilt mijn iphone 5 geen connectie meer maken via bluetooth in de wagen. Er is niets veranderd, enkel een update gedaan. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth maakt geen connectie meer
Sinds vorige week wilt mijn iphone 5 geen connectie meer maken via bluetooth in de wagen. Er is niets veranderd, enkel een update gedaan.
Er komt dan een melding op mijn iphone, dat ik moet zorgen dat de bluetooth van de wagen aan staat, maar die staat aan. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
pair ze eens opnieuw. Dus oude instellingen weg en opnieuw pairen zoals de eerste keer.
|
|
|||
|
|||
En hoe doe ik dat?
Sorry hoor, ben nog een beetje een leek |
|
||||
|
||||
Vermoedelijk net zoals het eerder is gebeurd..
Welke carkit gaat het om?
|
|||
|
|||
Is ingebouwd, van een mercedes.
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik even kijken in het boekje van de auto. Daar staat in hoe dat moet.
|
|
|||
|
|||
Ok zal vanavond eens kijken, thanx!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik word gek!! APPLE TV maakt geen connectie | arjandevries | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 26-11-12 20:01 |
iPhone 4 wil niet meer opladen maar maakt wel connectie met iTunes. | Bas361 | iPhone algemeen | 15 | 05-07-12 13:19 |
iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues | Pathoo | iPhone algemeen | 3 | 16-12-09 19:33 |
Bluetooth maakt geen connectie. | ferrywalter | iPhone algemeen | 6 | 16-12-09 00:19 |
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 | akk | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:59 |
|
|