Bluetooth maakt geen connectie. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, sinds een maand ben ik in het bezit van de iphone [wiki=2120]3G[/wiki] gejailbreakt. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth maakt geen connectie.
Allen, sinds een maand ben ik in het bezit van de iphone [wiki=2120]3G[/wiki] gejailbreakt. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik via [wiki=2172]Bluetooth[/wiki] geen verbinding kan maken met ander mobieltjes (Nokia en Samsung) en ook niet met een headset.
Heeft iemand de oplossing? Dank alvast.!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoiezo kun je alleen verbinden met headsets en vergelijkbare apparatuur (standaard kun je met de iPhone geen bestanden via bt versturen).
Welke headset heb je precies? |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie.
Ik er 1 van Nokia |
|
||||
|
||||
Dat werkt volgens mij ook niet samen, lees maar op andere fora's als je ff bij google in typt: nokia bluetooh headset op iphone.
dan zeggen ze veel al dat het niet samengaat. Vrijwel door de iphone.
|
|||
|
|||
Is er geen app of iets te downloaden waardoor er wel verbinding tussen telefoons gemaakt kan worden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit werkt wel alleen niet geweldig , maar iets anders is er idd ( nog ) niet .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3g connectie | jeroenbr | Odido (T-Mobile) | 3 | 06-08-10 19:55 |
iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues | Pathoo | iPhone algemeen | 3 | 16-12-09 19:33 |
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie | davidvanh | iPhone algemeen | 7 | 02-08-09 15:58 |
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 | akk | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:59 |
geen internet connectie | remixed | iPhone algemeen | 4 | 26-11-08 19:11 |
|
|