EU volume restriction iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal ik heb een tijdje geleden een iphone 3gs gekocht, daarvoor had ik een ipod classic, en ik baal zo ontzettend van de volume ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
EU volume restriction iphone
Hoi allemaal
ik heb een tijdje geleden een iphone 3gs gekocht, daarvoor had ik een ipod classic, en ik baal zo ontzettend van de volume beperking. ik weet dat dit op de classic niet te verhelpen is , maar is dat op de iphone 3gs wel mogenlijk? Ik heb gehoord over volumeboost en dat dat het volume omhoogkrikt maar verwijdert dit de cap ook helemaal ? Wat voor andere mogenlijkheden zijn er nog ? Ik ben mij er van bewust dat je volume te hard zetten schadelijk is voor je oren maar voor sommige nummers is het gewoon nodig omdat die nogal zacht uitvallen , en de soundstage lijkt ook wel beperkt door deze volume beperking alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
iPhone Toetsenbord volume OS 3.1 | joostf1 | iPhone algemeen | 5 | 22-10-09 15:05 |
Volume regelen via scherm iphone | FreakyOlivier | iPhone algemeen | 1 | 16-10-09 16:09 |
Iphone Volume limit probleem [FW 3.1] | Mr_Oizo | iPhone algemeen | 0 | 07-10-09 00:47 |
Muziek: iPhone Speaker volume | iMalang | Muziek, foto & video | 22 | 26-05-08 21:03 |
|
|