Iphone Volume limit probleem [FW 3.1] discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Net nadat ik mijn iphone 3G geupdate heb naar 3.1 blijft mijn volume limit altijd 'on'. Als ik het volume balkje in settings verschuif ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Volume limit probleem [FW 3.1]
Hoi,
Net nadat ik mijn iphone 3G geupdate heb naar 3.1 blijft mijn volume limit altijd 'on'. Als ik het volume balkje in settings verschuif tijdens het afspelen van een mp3 stopt het geluid en als ik daarna weer terug naar 'settings' ga springt het balkje meteen weer terug op driekwart (waar mijn volume limit op staat). Ik heb op internet gelezen dat er meerdere mensen zijn die hier last van hebben na het updaten na 3.1. Hierna ben ik proberen een oplossing te zoeken en op internet lees ik dat volume limit mogelijk is te verwijderen door te SSH'en naar: /System/Library/Frameworks/Celestial.framework/RegionalVolumeLimits.plist En vervolgens het verwijderen van het regionalvolumelimits.plist. Het probleem is echter dat ik nergens het mapje Celestial.framework niet kan vinden? Weet iemand waar dat aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2.1 VoiceDial Volume Probleem | JockJam | iPhone algemeen | 2 | 06-12-10 11:27 |
Volume Probleem | h4wkforever | iPhone algemeen | 1 | 14-08-10 12:34 |
Volume balk probleem | totalition | iPhone algemeen | 14 | 26-02-10 20:53 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
|
|