Volume Probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 2G 8 GB overgekocht van een kennis . ik heb hem laten repareren : nieuwe back cover , lcd scherm , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume Probleem
Ik heb een Iphone 2G 8 GB overgekocht van een kennis . ik heb hem laten repareren : nieuwe back cover , lcd scherm , glass en digitizer , maar tijdens de reparatie is het stil switchke afgebroken waardoor ik via software de modus stil moest activeren . Daarna duwde ik een te dikke jack in mijn iphone en ik duwte heel hard zodat het er mischien zou in passen maar daarna was er geen geluid meer . Ik heb op internet opgezocht en ik heb gevonden dat dit een headphone mode is . Ik heb door in de jack te kunne blazen het probleem kunnen oplossen maar ik moest dit steeds opnieuw doen . Nu juist heb ik de jack kabel vervangen : Het binneste van de back cover . En nu is hij nog altij in headphones mode maar erin blazen werkt niet meer ???
Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand ??? Het helpt ook niet om een jack er in en uit te trekken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2.1 VoiceDial Volume Probleem | JockJam | iPhone algemeen | 2 | 06-12-10 11:27 |
Volume balk probleem | totalition | iPhone algemeen | 14 | 26-02-10 20:53 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Iphone Volume limit probleem [FW 3.1] | Mr_Oizo | iPhone algemeen | 0 | 07-10-09 00:47 |
|
|