iOS 4.2.1 VoiceDial Volume Probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik iOS 4.2.1 op mijn iPhone 4 heb geinstalleerd is de voicedialing uitspraak die ik over mijn carkit hoor veel zachter dan voorheen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.2.1 VoiceDial Volume Probleem
Sinds ik iOS 4.2.1 op mijn iPhone 4 heb geinstalleerd is de voicedialing uitspraak die ik over mijn carkit hoor veel zachter dan voorheen met iOS 4.1.
Kan alleen nergens een volume regeling hiervoor vinden. Iemand enig idee e/o ook dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem en ook alleen met het volume van de meldingen die de Iphone geeft.
Degene die ik bel is daarna wel goed te verstaan op het goede volume. Voor de voledigheid het is Nokia CK-7W carkit en voor de update was het volume van de meldingen wel in orde. Groeten, Marien |
|
|||
|
|||
Blij te horen dat ik dus niet de enige ben met dit probleem.
Ik heb als carkit de Alpine iXA-W407BT. Ook is bij mij het gesprek wel op normaal volume. Erg iritant is dit want op de snelweg kan ik amper horen wat hij uitspreekt voor de voice dial. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume Probleem | h4wkforever | iPhone algemeen | 1 | 14-08-10 12:34 |
Volume balk probleem | totalition | iPhone algemeen | 14 | 26-02-10 20:53 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Iphone Volume limit probleem [FW 3.1] | Mr_Oizo | iPhone algemeen | 0 | 07-10-09 00:47 |
|
|