Hoeveel geheugen vrij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, In SBsettings kan je zien hoeveel van de 64MB er nog vrij is, ik zit gemiddeld tussen de 25 & 30MB en vraag me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel geheugen vrij
Hi,
In SBsettings kan je zien hoeveel van de 64MB er nog vrij is, ik zit gemiddeld tussen de 25 & 30MB en vraag me af of dit normaal is. Wat zien jullie ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook 25 tot 38 mb over altijd
|
|
||||
|
||||
Bij de eerste keer kijken naar aanleiding van je vraag 29 MB, toen had ik mail en andere apps die op de achtergrond actief blijven al gestart gehad. Na een reboot via SBSettings 45 MB vrij.
|
|||
|
|||
Citaat:
Of bedoel je dat je nu 45MB vrij hebt als je verder niets opstart? |
|
|||
|
|||
available memory: 38/39 mb
|
|
||||
|
||||
HDD Free 59mb
Available Memory : 30MB
|
||||
|
||||
Ja, na een reboot en dan niets meer doen (wel even wachten tot alles 'klaar' is) hou in volgens SBSettings 45 MB vrij geheugen over. Ter volledigheid misschien wel even vermelden dat mijn iPhone dan in Flight-Mode staat omdat ik mijn duo-SIM momenteel gebruik in een toestel om te kunnen Internetten, misschien dat dat ook geheugen spaart.
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu 62 vrij , maar normaal ligt dit rond de 30
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
11 mb vrij, dit best wel weinig....
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren restore gedaan en alleen SBSettings geinstalleerd, maximum wat ik dan haal is 45MB vrij.
(na opstarten rond de 60MB, dit wordt dan 45MB als opstarten klaar is). Wel gemerkt dat na syncen met iTunes (installeren applicaties) dit ook rond de 60MB komt te liggen en dit blijft dan totdat ik reboot. rara |
|
||||
|
||||
Half on-topic;
Kwam net een handig programma tegen om snel extra geheugen vrij te maken: FreeMemory. Vooralsnog lijkt het goed te werken. |
|
|||
|
|||
System Activity Monitor
Werkt zeer goed, van de zelfde developer maar dan met meer functies. Maakt per keer meer dan 35mb geheugen vrij. Bevat Memory free, Processen overview, Netwerk details, Batterij info. |
|
|||
|
|||
Vreemd, met mijn iphone 3GS heb ik 149 MB vrij geheugen
hoe komen jullie aan slechts 35/40/50 MB ??? |
|
|||
|
|||
Misschien een iphone 3g ?
Na een verse installatie heb ik +/- 55 MB vrij. Nu heb ik 43 MB vrij. |
|
|||
|
|||
Neen, ik heb een 3GS. Al die mensen waarnaar ik verwees hebben in hun signatuur ook een 3GS staan. Daarom dat ik het vreemd vind dat er zo een groot verschil op zit. Ik heb momenteel 149 MB vrij volgens SBSettings.
System activity monitor zegt mij dat ik 120 MB vrij heb en daarnaast is 49 MB "wired". 33 MB is "active" en 28 MB is "inactive". Wat betekent dit allemaal? |
|
|||
|
|||
Misschien hebben ze backgrounding aanstaan (multitasking). oid.
|
|
||||
|
||||
v3.0.5.
Wi-Fi address: N/A Data IP address: N/A Storage: 112 mb on / 988 MB on /var Availeble Memory: 39 MB |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waar ving je die SBsettings ergens, kan ze met geen mogelijkheid vinden??
groeten, frits |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geheugen terwijl er 3gb vrij is!! | beterbart | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:32 |
Hoeveel ruimte nog vrij | Multimaniak | iPhone algemeen | 2 | 15-03-11 19:17 |
Hoe kan je meer geheugen vrij maken in 3.0? | Rene1979 | iPhone algemeen | 1 | 08-07-09 20:35 |
Mac OS X: iTunes 8: weergave vrij geheugen incorrect | evdberg | iTunes | 6 | 17-09-08 23:34 |
|
|