iPhone 3G internet probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mede iPhonegebruikers Ben sinds vrijdag in bezit van de 3G. Mijn activatie is via de fax verstuurd. Ik heb sinds dien nog geen internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G internet probleem
hallo mede iPhonegebruikers
Ben sinds vrijdag in bezit van de 3G. Mijn activatie is via de fax verstuurd. Ik heb sinds dien nog geen internet gehad. De volgende melding via Safari. "Safari can't open the page because it is not connected to the internet" Maar ook soms iets met: "dpd authentication failure" Soms geen 3g logo naast service carrier. soms wit vierkantje en soms blauw. Al een volledige reset gedaan van 2,5 uur^^ T-Mobile helpdesk wist mij niet te helpen... Iemand een suggestie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem. alles deed het prima totdat ik eergisterenavond mijn iphone update naar de laatste versie (3.1)
sedertdien krijg ik ook bij iedere poging via mijn telefoonkaart het net op te gaan danwel email op te halen de melding dat ik een ongeldige dpd-identiteit heb. Via Wi-Fi heb ik geen problemen maar daarvoor heb ik natuurlijk geen onbeperkt internet abonnement a 10 euri per maand. Ik vermoed dat het dus aan de software van apple ligt want ik zie op de verschillende webforums over dit onderwerp alle providers zo'n beetje langskomen. Niemand kan meer het internet op ongeacht de provider.... Frances |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja dat had ik allemaal al bekeken.
ik ging vandaag maar naar de iphonewinkel om te kijken of zij iets voor me konden betekenen. ze raadden me aan de iphone te herstellen in itunes (naar de fabrieksinstellingen) dan zou het allemaal goed komen. om ene lang verhaal kort te maken kon ik nu mijn agenda (pocketinformer) weer reconstrueren want alle info was weg en het probleem is niet opgelost.... ik heb het idee dat het aan de nieuwe update van de software ligt want tot die tijd ging het allemaal gesmeerd.... |
|
||||
|
||||
Dit probleem komt inderdaad vaker voor, en bij zo'n beetje alle firmwareversies. Zoeken naar: pdp levert o.a. dit topic. Misschien dat ergens in de resultaten van de zoekactie je oplossing staat.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet probleem | rammie2000 | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 03-05-11 23:14 |
internet probleem.... | k4yraa | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 01-03-11 16:31 |
Internet probleem | sher04 | iPhone algemeen | 0 | 26-02-10 19:58 |
Internet Probleem! help! | Rob_Hoi | Archief | 3 | 22-02-10 20:05 |
Draadloos internet / Wi-Fi probleem. | markjongkind | Wi-Fi | 4 | 14-07-08 15:28 |
|
|