volume (Gb) apps te hoog in Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op mijn iPhone (4S) staan een aantal apps met een totaal volumes van ongeveer 1Gb. Wanneer ik mijn toestel aansluit op mijn mac geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
volume (Gb) apps te hoog in Itunes
Hallo,
Op mijn iPhone (4S) staan een aantal apps met een totaal volumes van ongeveer 1Gb. Wanneer ik mijn toestel aansluit op mijn mac geeft iTunes 4,6 Gb (balk) besteed aan apps. Weet iemand hoe ik dit grondiger kan controleren en evt. hoe ik kan zorgen dat de juiste hoeveelheid wordt getoond in iTunes (en ik dus meer plaats heb). Cheers, Irtimid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als er apps zijn die additioneel nog items downloaden, kun je hier weinig anders aan doen dan ze te verwijderen. als je overbodige data wil verwijderen, ga eens kijken onder gebruik in je instellingen en verwijder daar zonodig data van apps
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je het al gezien, maar ook op Toon alle apps geklikt op je iPhone?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume niet hoog | KvP | iPad algemeen | 5 | 18-01-11 20:41 |
Volume van je muziek verhogen in iTunes (geen add-ons/jailbreak nodig) | Gilliam | Desktop-applicaties | 5 | 08-04-10 15:16 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
temperatuur erg hoog? | Reloader | iPhone algemeen | 30 | 23-06-09 17:50 |
|
|