Volume niet hoog discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het geluid van de ipad niet erg luid, ik heb het dan over met hoofdtelefoon en na ansluiten in de auto. De ene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume niet hoog
Ik vind het geluid van de ipad niet erg luid, ik heb het dan over met hoofdtelefoon en na ansluiten in de auto.
De ene mp3 is luider opgenomen dan de andere dit geldt ook voor youtube filmpjes. Bestaat er een mogelijkheid om het geluid harder te krijgen bij de ipad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al gekeken in de setting van iPod..??
Daar heb je een geluidsbegrenzer....; misschien dat je die iets harder moet zetten? -Instellingen -iPod -Volumebegrenzing |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep - de iPod is gewoon een App op je iPad...
Ga maar eens kijken in de instellingen.....iPod....; daar heb je nog meer dingen die je kunt aanpassen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het niet hard genoeg, zijn er nog meer opties? |
|
|||
|
|||
Wat je kan doen is in iTunes het volume hoger instellen. Dan krijgen alle mp3's een hoger volume.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume werkt niet/soms | ruberinho | iPhone algemeen | 6 | 04-01-13 22:20 |
Kan volume niet regelen | ijvoon | iPhone algemeen | 1 | 30-10-10 16:19 |
mijn iPhone 4 werkt niet meer door temperatuur te hoog | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 00:46 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Help! Volume op nieuwe Apple 3G dock werkt niet? | BoB_Ross | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-12-08 23:08 |
|
|