Iphone 5 versie A1428 in België discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een Iphone 5 koop met versie A1428, zal deze dan in België dan in de toekomst alleen werken met het 3g netwerk? Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 versie A1428 in België
Als ik een Iphone 5 koop met versie A1428, zal deze dan in België dan in de toekomst alleen werken met het 3g netwerk?
Kan het zijn dat door updates van apple dat ik wel 4G zal kunnen gebruiken in Belgie? Of is de enige optie om een A1429 versie te kopen, zodat ik in de toekomst wel 4G zal kunnen gebruiken in België? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het A1428 model van de iphone 5 kan wel op de 3G frequenties in België gebruikt worden, maar niet op 4G.
(bron: Werkt een Amerikaanse iPhone 5 in België? ? Mobilia ? De Standaard) Het A1429 (GSM) model kan dit echter wel |
|
|||
|
|||
Is er misschien al een workaround voor het A1428 toestel om toch gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk in Belgie?
|
|
|||
|
|||
Dan zal men in België andere frequentiebanden moeten gaan gebruiken voor LTE vrees ik (wat dan weer niet toegestaan is door de ITU en CEPT). De radiochip in de iPhone 5 A1428 kan in ieder geval niet aangepast worden.
Apple - iPhone 5 - View countries with supported LTE networks. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5: GSM versie, na repair service mobistar CDMA versie gekregen | KvnAzn | iPhone algemeen | 4 | 23-12-12 16:10 |
versie 4.2.1 op 3g, hoe een nieuwere versie erop zetten | cvjaarsveld | iPhone Apps | 1 | 12-10-12 08:22 |
nieuwe versie skype op oude versie ipod touch | Joyelings | iPhone algemeen | 3 | 09-05-12 20:21 |
iPhone: Iphone 3G versie 3.1.2 jailbreak omzetten naar versie 4? | Poohbeer | Jailbreak | 11 | 08-03-11 19:20 |
iPhone 3G Amerikaanse versie & Europese versie. | Distle | Archief | 2 | 12-07-08 16:15 |
|
|