Schermgevoeligheid aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb na het uitvallen van mijn iphone last van het touchscreen dat slechter reageert. Na een tijdje wachten doet het scherm het weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schermgevoeligheid aanpassen
Hallo,
Ik heb na het uitvallen van mijn iphone last van het touchscreen dat slechter reageert. Na een tijdje wachten doet het scherm het weer normaal, maar toch is het heel irritand. Ik heb al wat topics gelezen over de gevoeligheid aanpassen, maar het was mij nog onduidelijk of je het touchscreen 'verplaatst' of echt gevoeliger maakt door iets met de 'general.plist' te doen. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Software-matig zul je niets kunnen doen, want je hebt geen jailbreak, een jailbreak is niet mogelijk op 6.1.3 met jouw iPod en je kunt ook niet downgraden. Als een herstelactie zonder reservekopie terugplaatsen geen soelaas biedt zul je het hardwarematig moeten zoeken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluiden aanpassen | martine1312 | iPad algemeen | 0 | 08-08-11 15:29 |
Schermgevoeligheid | crunch81 | iPhone algemeen | 66 | 25-10-10 04:49 |
Schermgevoeligheid iPhone aanpassen: Touch Settings GEEN ALGEMEEN MEER VOLLEDIG LEEG | ds210 | Unlock [archief] | 6 | 02-04-08 20:59 |
|
|