//

Bug in camera waardoor geheugen volloopt

Bug in camera waardoor geheugen volloopt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, uw hulp/tips/advies graag. Bij het maken van een filmpje drukte mijn vrouw op de knop om het filmen te stoppen. Dit gebeurde ook, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-13, 13:20
Thakneel Thakneel is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Question Bug in camera waardoor geheugen volloopt

Beste mensen, uw hulp/tips/advies graag.

Bij het maken van een filmpje drukte mijn vrouw op de knop om het filmen te stoppen. Dit gebeurde ook, maar de tijd bleef doorlopen. Door op de thuisknop te drukken werd de camera-app verlaten.

Vervolgens bleek later het geheugen van de iphone zo vol te zijn dat het maken van foto's of filmpjes niet meer mogelijk was. Slechts via de messenger-app en Whatsapp kunnen nog foto's worden gemaakt.
Een blik bij Algemeen-Gebruik, liet zien dat de apps zoals daar weergegeven nooit het hele geheugen vullen, hoewel er wel wordt aangegeven dat er geen geheugen vrij is.

Beide zaken koppelde ik pas aan elkaar nu ik het zelf ook heb. Ik denk dat er ergens een 'onzichtbaar' filmbestand zit dat mijn geheugen heeft volgemaakt, zonder dat ik het bestand kan zien of verwijderen.

Mijn vraag:
Hoe los ik dit op.
1. ik wil mijn geheugen 'terug'
2. is deze bug in de camera bekend?

Het gaat om een:
iphone4 8Gb iOS6.0
iphone 4s 16Gb iOS6.0
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-13, 13:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thakneel Bekijk bericht
Mijn vraag:
Hoe los ik dit op.
1. ik wil mijn geheugen 'terug'
2. is deze bug in de camera bekend?
1. Met een iTunes synchronisatie zou dat probleem kunnen opgelost zijn.
2. Ik denk niet dat deze bug bekend is (als het al een bug is). Als je er van overtuigd bent dat een bug is moet je misschien toch maar updaten naar iOS 6.1

Succes gewenst
  #3  
Oud 13-02-13, 13:50
iHelp iHelp is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 19
Standaard

Ik zou gewoon even een back-up maken van je telefoon, en daarna via iTunes je iDevice restoren. Dit zou het probleem moeten oplossen.
Reageren

Labels
bug, camera, geheugen vol



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 camera bug, artifact (geen flare probleem) Morphine iPhone algemeen 0 16-10-12 09:56
camera bug mexmen2 iPhone algemeen 2 20-08-09 11:59
bug in Camera foto's bekijken? libia Muziek, foto & video 4 11-05-09 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.