Persoonlijke hotspot "contact verlengen" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik regelmatig de persoonlijke hotspotfunctie van mijn iPhone 5 i.c.m een iPad mini en iPad 3. Beide apparaten krijgen probleemloos contact met elkaar. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Persoonlijke hotspot "contact verlengen"
Ik gebruik regelmatig de persoonlijke hotspotfunctie van mijn iPhone 5 i.c.m een iPad mini en iPad 3. Beide apparaten krijgen probleemloos contact met elkaar. Als ik blijf bevragen dan blijft dit contact ook goed. Stop ik even dan valt het contact tussen iPhone en iPad al na enkele minuten. Is er een mogelijkheid om dit contact te verlengen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blauwe tand gebruiken i.p.v. Wi-Fi
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je gewoon weer je iphone gaat gebruiken, dan krijg je gewoon weer connectie hoor. Althans, bij mij.
|
|
|||
|
|||
Klopt. Alleen maakt hij niet meer automatisch verbinding als ik verder ga. Ik moet dat de hotspotfunctie eerst uitschakelen en daarna weer inschakelen. Hij pakt de verbinding niet zelf weer op.
|
|
|||
|
|||
Voor wie hier iets zou aan hebben :
In de instellingen van TetherMe staat bij mij : keep broadcasting. Ik vermoed dat dit het probleem van TS oplost voor wie een JB verkiest en deze software binnenhaalt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag over "Persoonlijke Hotspot" | ragga | iPhone algemeen | 9 | 05-05-13 10:57 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|