Probleem met Whatsapp, iPhone 5 , iOS6.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb sinds vanmorgen een probleem met Whatsapp. Tijdens het typen van en bericht merkte ik dat er een vertraging was tussen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met Whatsapp, iPhone 5 , iOS6.1
Hallo allen,
Ik heb sinds vanmorgen een probleem met Whatsapp. Tijdens het typen van en bericht merkte ik dat er een vertraging was tussen het typen en het in het scherm komen van de tekst (ook het geluid was vertraagd). Daarop heb ik de app gesloten en verwijdert uit de Multitaks, maar dat hielp niet. Dus vervolgens mij iPhone gereset (homebutton en sluimerknop) en na deze reset start whatsapp niet meer op. Hij laadt het scherm heel even en vervolgens is het weer weg ,..... Iemand een idee wat ik kan doen? Wil mijn gegevens niet kwijtraken,..... :-(
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Whatsapp verwijderen; 3) Whatsapp opnieuw installeren uit de Apple App Store; 4) Whatsapp data met PkgBackup restore terugzetten; |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie, hier ga ik vanavond eens even naar kijken!
Een snelle Google leert dat PkgBackup iets is voor op een gejailbreakte iPhone? Dat is dit van mij niet namelijk ,...... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi iOS6 probleem iPhone 4S | serviceme | iPhone algemeen | 11 | 07-02-13 08:34 |
Na update ios6 geen chats starten in whatsapp | Nientjeeeeee | iPhone algemeen | 46 | 04-11-12 23:07 |
Probleem locatievoorziening sinds iOS6 | bwah | iPhone algemeen | 3 | 22-10-12 16:17 |
Probleem met geluid na lege accu in IOS6 | kevinknol | iPhone algemeen | 0 | 30-09-12 14:05 |
iOS6 probleem afspeellijst | keeper | iPhone algemeen | 0 | 24-09-12 17:09 |
|
|