iPhone 4 laadt niet meer op ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Normaal als ik mijn iPhone 4 aan de lader doe zie in rechts boven in, in de batterij een soort bliksempje. Nu staat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 laadt niet meer op ?
Hallo,
Normaal als ik mijn iPhone 4 aan de lader doe zie in rechts boven in, in de batterij een soort bliksempje. Nu staat er een soort stekker en laad hij niet meer op ? en nu ? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat gebeurt er als je je iPhone met dezelfde kabel op de PC aansluit?
|
|
|||
|
|||
Het zelfde effect, en aan de batterij kan het niet liggen want er zit net een nieuwe in..
|
|
|||
|
|||
Ander kabeltje proberen?
|
|
|||
|
|||
Kabel is zo goed als nieuw..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 februari 2013 om 20:50 ---------- Nu als ik hem aan de lader doe zie ik het apple logo, en dat verdwijnt weer en dat gaat steeds zo door.. iemand ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mmmh okeoke jaa ik heb hem laten maken, want ik dacht dat mijn connector kapot was ? maar was niet zo hij was alleen losgeschoten waardoor hun hem weer hebben gesoldeerd. wat maar voor een half uurtje werkte.. duss terug naar de winkel ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
Iphone 4S laadt niet meer op | Sanner | iPhone algemeen | 2 | 06-11-12 16:23 |
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc | paske | iPhone algemeen | 6 | 07-09-12 16:59 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|