Iphone 4S laadt niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vond al dat de batterij erg snel leeg liep maar nu doet ie helemaal niks meer. Vannacht de telefoon opgeladen. Vanochtend was ie dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S laadt niet meer op
Ik vond al dat de batterij erg snel leeg liep maar nu doet ie helemaal niks meer.
Vannacht de telefoon opgeladen. Vanochtend was ie dus 100%, om 11 uur stond ie ineens uit omdat ie leeg was.. Terwijl ik 'm amper gebruikt heb.. Net proberen op te laden, maar ik zie alleen maar in beeld de batterij met rood streepje en bliksemschicht, voller wordt ie niet.. Waar kan dat aan liggen? Kapotte batterij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een andere kabel/stekker geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Hij is weer aan. Heb 'm een tijdje aan het snoer laten hangen en toen ging ie ineens aan. Nu heb ik 'm hersteld, helemaal leeg dus, kijken of de batterij het nu beter doet..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 laadt niet meer op | sammie0921 | iPhone algemeen | 2 | 23-09-12 21:12 |
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc | paske | iPhone algemeen | 6 | 07-09-12 16:59 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iPhone 3G laadt niet meer op | Fuentes | iPhone algemeen | 4 | 06-08-10 14:40 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|